La nostra Escola aposta per unes metodologies actives, en la que es troba l’Aprenentatge Cooperatiu. Creiem que amb la cooperació, el treballar junts, la discussió en grup i el conflicte cognitiu que es produeix quan s’introdueixen punts de mira diferents, permetem als nostres alumnes aprendre coses noves, rectificar, consolidar o reformar aprenentatges assolits.

Per aquest motiu els alumnes de 6è i dins de l’Àrea de Llengua Catalana hem realitzat una activitat cooperativa on els infants han realitzat una comprensió lectora utilitzant la tècnica del full giratori. Aquesta ha consistit en què un cop feta la lectura, la qual ha estat llegida entre tots els membres del grup, cada nen/a ha fet una resposta amb el consens i el diàleg de tots els membres del grup.

Ha estat tot un èxit, ja que entre tots, fem uns molt bons aprenentatges.