Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, el dijous 21 de DESEMBRE hi ha convocades eleccions i, per tant, s’ha decretat el tancament de totes les escoles i serà dia no lectiu. També s’ha comunicat que divendres 22 sí que es faci classe amb normalitat, tot i que estarem amatents a qualsevol canvi que es pugui produïr.

Així, tot i que el Festival de Nadal havia de ser el divendres 22, davant la incertesa de com es desenvoluparà tot plegat, hem decidit canviar-ne la data i, finalment, CELEBRAREM EL FESTIVAL DE NADAL EL DIVENDRES DIA 15 DE DESEMBRE (a partir de les 15h igualment).

Més endavant us informarem de les activitats de desembre, però ja us avancem que també hem canviat la data del dinar de Nadal per a l’alumnat que es vulgui quedar, i es farà dimecres dia 20 de desembre.

Us demanem disculpes per les molèsties que aquests canvis us puguin ocasionar, però mirem d’anticipar-nos a les situacions que afectin el funcionament de l’Escola i, en definitiva, del nostre alumnat.

Equip Directiu