Els consellers i conselleres infantils del curs 2021-2022 tanquen l’etapa dins del Consell d’Infants amb un acte de cloenda on han exposat la feina feta al voltant de les desigualtats, el respecte i la no discriminació. Una temàtica escollida per ells mateixos i que han desenvolupat des de les aules durant el curs. L’acte, celebrat el passat dimecres a la tarda, ha tingut lloc per primera vegada a l’Espai Mataró Connecta. Ha consistit en la projecció d’un seguit de curtmetratges elaborats pels alumnes sobre diferents formes de discriminació infantil, com el bullying o la pressió sobre la identitat de gènere. L’alumnat també ha exposat les ‘Llibretes viatgeres’ on han redactat les seves propostes i reflexions sobre aquestes desigualtats i discriminacions. En aquesta 7a edició del Consell Escolar hi han participat 38 alumnes de 5è i 6è de primària de 19 escoles de la ciutat.

Enhorabona als consellers del Turó per la seva bona feina! Podeu veure la intervenció del Conseller de 6è, B.D.P., a partir del minut 0:55 del vídeo.