El Dia Escolar de la No-Violència I la Pau se celebra a escoles de tot el món per commemorar l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi. Així, el DENIP propugna una educació permanent en i per a la concòrdia, la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no-violència i la pau. El seu missatge bàsic és: Amor universal, No-violència i Pau.

A l’Escola, un cop més, ens afegim a aquesta celebració i ho farem de diferents maneres:

– Cada classe dissenyarà un Colom de la Pau amb un lema, una cançó o un poema relacionat amb aquest dia.

– Dimarts dia 24 penjarem tots els coloms a l’entrada de l’Escola.

– Dilluns dia 30, a ¼ d’1 del migdia, tot l’alumnat es trobarà al pati per llegir un manifest a favor de la Pau al món, i també per llegir el que cada classe ha escrit al seu colom. Per acabar, obrirem les portes a ¾ d’1 perquè les famílies pugueu pujar al pati per compartir amb nosaltres el llançament dels globus de la Pau i sentir la cançó que hem preparat tots junts.