Des de l’assignatura d’Emprenedoria de 4t d’ESO treballem la vessant emprenedora dels nostres alumnes, prenent consciència de que si tenim una idea que ens il·lusiona i creiem en ella, podem fer-la realitat, a vegades sense importar que d’inici semblin esbojarrades o impossibles!

En aquest marc hem realitzat diverses activitats:

• Participar en un projecte col·laboratiu amb altres centres per entendre què és això del IoT, el Big Data i la importància de la col·laboració. (fotografia superior).
  • Assistir al fòrum d’emprenedoria anual organitzat pel Consell Comarcal del Maresme, on vam poder veure de primera mà gran diversitat d’experiències d’èxit.
  • Participar al “Repte Emprèn” d’Educaixa, on presentem els dos innovadors projectes que els alumnes estan realitzant: KoenApp (aplicació mòbil per facilitar la cerca d’aparcament de forma gratuïta a les ciutats) i Educariat (plataforma web per facilitar les col·laboracions entre escoles i centres que participin en la nova assignatura de Servei Comunitari). Si ho fan molt i molt bé, poden arribar a guanyar una estada a un campus d’emprenedoria a Sillicon Valley!

Emprendre ens fa créixer!