El 2018 El Turó va estar d’aniversari celebrant els seus 50 anys amb un ampli programa d’activitats i una exposició sobre com ha evolucionat l’educació al llarg de tot aquest temps.

L’acte d’inauguració del curs 2018-2019 es va fer a l’inici del curs 18-19 i s’hi va presentar el programa commemoratiu que es desenvoluparia durant tot el curs. Les activitats foren de tota mena i involucraven tota la Comunitat educativa: exalumnes, professorat d’ara i d’abans, famílies, alumnat, etc… Es van fer, entre d’altres coses, una exposició, una trobada gegantera, una caminada solidària i es va cloure l’any de celebració amb un sopar de final de curs obert a tots aquells que haguessin estat vinculats a l’Escola.

ÀLBUMS DE FOTOS

EL 50è ANIVERSARI ALS MITJANS DE COMUNICACIÓ