El Turó està d’aniversari!!! Enguany celebra els seus 50 anys amb un ampli programa d’activitats i una exposició sobre com ha evolucionat l’educació al llarg de tot aquest temps.

L’acte d’inauguració del curs 2018-2019 es farà a inicis de curs i s’hi presentarà el programa commemoratiu que es desenvoluparà durant tot el curs. Les activitats seran de tota mena i involucraran tota la Comunitat educativa: exalumnes, professorat d’ara i d’abans, famílies, alumnat, etc… Es farà, entre d’altres coses, una exposició, una trobada gegantera, una caminada solidària i es clourà l’any de celebració amb un sopar de final de curs obert a tots aquells que hagin estat vinculats a l’Escola.

DINAR DE CLOENDA DEL 50è ANIVERSARI D’EL TURÓ

Després d’un any ple d’activitats, a l’Escola El Turó estem preparant una festa amb actuacions i un dinar de cloenda del 50è aniversari per celebrar plegats aquesta fita.

El dinar es farà al pati de l’Escola el diumenge 26 de maig i és obert a tothom: alumnat, famílies i professorat tant d’ara com d’abans, amics, membres del PAS i tothom que vulgui compartir la celebració amb nosaltres.

Més endavant, podreu trobar aquí mateix les instruccions per apuntar-vos-hi i per adquirir els tiquets pel dinar.

Reserveu-vos aquesta data i veniu a celebrar-ho amb nosaltres!

ACTE D’INAUGURACIÓ

SORTIDA CONJUNTA