El proper curs 2018-2019 l’Escola El Turó estarà d’aniversari!!! Celebrarà els seus 50 anys amb un ampli programa d’activitats i una exposició sobre com ha evolucionat l’educació al llarg de tot aquest temps.

L’acte d’inauguració del curs 2018-2019 es farà a inicis de curs i s’hi presentarà el programa commemoratiu que es desenvoluparà durant tot el curs. Les activitats seran de tota mena i involucraran tota la Comunitat educativa: exalumnes, professorat d’ara i d’abans, famílies, alumnat, etc. . Es farà, entre d’altres coses, una exposició, una trobada gegantera, una caminada solidària i es clourà l’any de celebració amb un sopar de final de curs obert a tots aquells que hagin estat vinculats a l’Escola.

A partir d’avui, demanem a totes les persones que hagueu tingut alguna vinculació amb l’Escola El Turó que col·laboreu en l’organització d’aquestes activitats i actes especials, ja sigui aportant fotografíes, fent difusió dels diferents actes o amb tot allò que creieu que ens pot ajudar.

Col·labora enviant les teves fotografies utilitzant el següent formulari.

FORMULARI FOTOGRAFIES 50 ANIVERSARI EL TURÓ

Gràcies!