A l’Escola El Turó hem donat la benvinguda a la tardor amb diverses sortides per gaudir de la natura i dels colors que ens ofereix. A més a més, i com cada any, celebrarem la Castanyada amb les mesures de seguretat que aquesta situació requereix i amb torns i espais diferenciats. Aquest any l’alumnat de 1r d’ESO com que és l’encarregat d’organitzar la festa, durant la setmana gravarà un vídeo explicant la festa de la Castanyada, donant la benvinguda a la Castanyera i recomanant unes cançons i danses per fer plegats.

DIVENDRES DIA 30

Matí

Educació Infantil: Danses i cançons al pati i tallers de tardor a les aules. Educació Primària: Danses i cançons al pati i tallers de tardor a les aules. 3r i 4t d’ESO: Faran una sortida de tot el dia al Turó de Mata.

1r d’ESO: Faran una presentació de la festa al pati abans de les actuacions d’Infantil i Primària. A més a més, tallaran les castanyes per preparar-les per la cocció.

Tarda

A primera hora es passarà a totes les aules el vídeo preparat per l’alumnat de 1r d’ESO i després ens menjarem les castanyes al pati en diferents horaris i espais.

DISFRESSES
Infantil i Primària: Qui vulgui podrà venir disfressat de castanyer o castanyera tant al matí com a la tarda.

page1image20201104

HALLOWEEN

Al llarg de la setmana i dins l’àmbit de Llengua Estrangera es faran activitats relacionades amb aquesta festivitat.

Podreu veure fotografies i/o vídeos de la festa a través de les nostres xarxes socials i de la web de l’Escola.

Una salutació,

Equip Directi