Ens plau comunicar-vos que el projecte d’informàtica “El món laboral” dels vostres fills, ha estat seleccionat com a finalista del Concurs Scratch Challenge en el marc del programa mSchools. Enhorabona!!!

El dia 9 de juny hi haurà el lliurament de premis, però abans caldrà que superin una última prova que faran en directe. Per poder-vos inscriure, practicar amb el professor, etc., hem elaborat un calendari a seguir:

–        Dia 30 de maig, cal que ens envieu un email amb els noms i cognoms dels acompanyants i familiars (màxim 3) de cada alumne el dia de la final (9 de juny), ja que també us hem d’inscriure per poder assistir a la jornada (si algun alumne o familiar és celíac, cal que també ens ho notifiqueu).

–        SESSIÓ PER PRACTICAR: dimarts 5 i dimecres 6 de juny de 17:00h a 18:30h a l’aula d’informàtica de l’Escola.

–        DIA DE LA FINAL i LLIURAMENT DE PREMIS –  9 de juny – És molt important que hi assisteixin tots el membres de l’equip per tenir més opcions al premi!

L’alumnat i el professor responsable han d’estar a les instal·lacions a les 9:00 hores puntualment per a fer el registre.

LLOC: La Farga (Carrer de Barcelona, 2, 08901 L’Hospitalet de Llobregat, Barcelona).

Us detallem el guió de la jornada:

L’acollida de la resta de públic assistent s’inicia a les 9:30 hores i l’obertura de l’acte serà a les 10h.
L’horari de la resta de la jornada és el següent:

• 10:00: Obertura de l’acte
  • 10:00 – 12:00

o   Presentacions dels projectes finalistes de Mobile History Map. Valoració del jurat i Votació per part del públic

o   Fira/exposició dels projectes finalistes d’App Education. Valoració del jurat i Valoració per part del públic
Repte Scratch, per part dels equips finalistes. Valoració del jurat

• 12:00 – 12:45