Ja se sap que a l’hivern tot va més lent,  tenim menys hores de llum, el ritme de la terra disminueix i els animals hivernen,  tot i això, l’activitat a l’hort no ha parat!

Per començar, l’AMPA de l’escola ens ha regalat una bona pila d’eines fantàstiques que han facilitat molt les feines a l’hort. El «abuelo» Angel, avi d’alguns nens de la nostra escola, ens ha ajudat moltíssim en les tasques de preparació dels nous  bancals i els alumnes de cicle mitjà, dins de l’àmbit de medi natural, s’han dedicat a les tasques de manteniment de la terra, regar les plantes, collir llimones i alguna fava!

La vida a l’hort no para si vols tenir bona collita a l’estiu, per això, aprofitant el bon temps abans que arribés  la primavera hem plantat tot allò que collirem a l’estiu: enciams, carbassons, cogombres i, a la Festa de la Primavera del passat diumenge 31, amb la col·laboració de totes les assistents, les maduixeres!

Podeu seguir l’evolució de l’hort a l’Instagram de l’escola!