L’activitat “Viatge de la salut”, que durant aquest curs 2019-2020 portaran a terme els alumnes de P5 de les 12 escoles de Mataró que participen del programa Salut Integral (SI!) liderat pel doctor Valentí Fuster de la Fundació SHE (Science, Health and Education), ja s’ha posat en marxa. L’Ajuntament de Mataró es va adherir a aquesta iniciativa el curs 2012-2013 i des d’aleshores cada any es fan un seguit d’activitats als centres educatius amb els objectius de promoure una alimentació saludable, activitat física, el coneixement del cos i del cor així com la prevenció de les addiccions. El “Viatge de la salut” fomenta la interrelació entre alumnes i professorat dels centres educatius participants.

Les primeres trobades s’han fet a l’octubre i les properes són en diferents moments del calendari escolar fins al mes de maig del 2020.

Les escoles participants són les següents: La Llàntia, Josep Montserrat, Mar Mediterrània, Cor de Maria, El Turó, Sol-Ixent, Camí del Cros, Balmes, Maristes Valldemia, GEM, Cirera i Vista Alegre.

Llegeix la notícia sencera seguint aquest enllaç.