Els nens i nenes de Cicle Inicial realitzem un projecte d’aprenentatge cada trimestre i acabem d’escollir i iniciar el del primer, aquest és ELS ANIMALS. Vam començar parlant sobre quins coneixements previs teníem sobre els animals i a continuació ens vam plantejar quines preguntes ens fèiem i, per tant, què més en volíem aprendre. Els alumnes van mostrar molt d’interès pels animals salvatges i ens vam centrar en 6 espècies: els dofins, les tortugues, els pingüins, els tucans, els tigres i els coales. D’aquesta manera, hem encetat el projecte realitzant una recerca d’informació per grups a fi d’omplir una fitxa tècnica d’un d’aquests animals. Hem estat veient quina és la seva alimentació, si tenen depredadors, en quin hàbitat viuen i els hem ubicat en un mapa del Món, etc. A partir de les respostes de cada grup establirem relacions i diferències entre diferents espècies i seguirem amb la nostra recerca.