Aquest curs 2018 -2019 tornem a recuperar l’hort escolar. Enguany, l’alumnat de 3r i 4t de Primària serà el responsable de mantenir viu l’hort a partir de l’assignatura de medi natural.
L’hort escolar és una oportunitat educativa, un espai més de la nostra escola que permet a l’alumnat desenvolupar aspectes com la responsabilitat, la consciència ecològica i mediambiental. A més, una eina de sensibilització per entendre la importància dels hàbits d’alimentació saludable.

Tanmateix, és un espai de participació activa, de treball en equip i cooperació entre els alumnes. Un àmbit que permet a l’alumnat reconnectar-se amb la naturalesa per comprendre com funcionen els cicles naturals de la Terra des de la pràctica més directa.

Ara ens ve feina grossa, i com escrivia Miquel Martí i Pol …tot està per fer i tot és possible.