Creativitat

Plàstica a Cicle Mitjà

Els nens de Cicle Mitjà hem començat a treballar amb els telers fabricats a casa. Ens relaxa molt i gaudim d’una feina artesanal a l’àrea de plàstica. Cada nen al seu gust farà un regal fantàstic per aquest Nadal. Veureu quin goig que farà la taula!

By |03/12/2018|Creativitat, Notícies|

Taller d’expressió

Al taller d’expressió, ens hem introduït al món del teatre centrant-nos bàsicament en la realització d’exercicis i jocs dramàtics. Així doncs, juguem, ens disfressem, improvisem i sobretot, fem teatre. D’aquesta manera, aconseguim potenciar les nostres capacitats  comunicatives, l’expressió corporal i el treball en equip.

By |12/11/2018|Creativitat, Notícies|

Klee i Kandinsky

Els alumnes de cicle inicial s’han iniciat en el món plàstic a partir dels artistes Paul Klee i Kandinsky fent línies que surten a passejar’, pintant els colors de l’elefant Elmer o fent cercles concèntrics kandinskyans per fer plegats l’ arbre dels cercles. D’altres han demostrat les seves destreses motrius retallant dibuixos per confegir trencaclosques.

Els alumnes de cicle mitjà tenim la sort de treballar en petit grup a una aula de plàstica on disposem de material adequat i aixeta per la nostra comoditat. Els de 3r hem fet uns planetes magnífics i els de 4t una població amb figures geomètriques.

Els del cicle superior s’han endinsat en la teoria dels colors treballant els càlids i els freds amb diferents materials. Prèviament a aquestes produccions han treballat amb els punts i les línies com a origen de tots les traços.

By |19/10/2018|Creativitat, Notícies|

Assaig cançó del Turó

Comencem les classes del taller de cant aprenent la nova cançó que hem compost en motiu del 50è aniversari de la nostra escola!

By |20/09/2018|Creativitat, Notícies|