Calendari de sortides

Ja es poden consultar els calendaris de les sortides programades a totes les etapes per al present curs.

Fes clic als enllaços següents o visita l’apartat de “Circulars i documents” del nostre web.

Calendari Sortides Infantil

Calendari Sortides Cicle Inicial

Calendari Sortides Cicle Mitjà

Calendari Sortides Cicle Superior

Calendari Sortides 1r ESO

Calendari Sortides 2n ESO

Calendari Sortides 3r ESO

Calendari Sortides 4t ESO

By |08/10/2019|Cultura, Notícies|

Viatge a Roma

Fes clic en aquest enllaç per veure totes les fotos del viatge a Roma dels alumnes de 4t de l’ESO.

By |12/09/2019|Cultura, Notícies|

Carnestoltes

El Rei Carnestoltes, el rei dels poca-soltes, està a punt d’arribar, guarnim l’escola perquè bonica la pugui trobar.

Amb la seva arribada comença la festa i la rauxa perquè tot sigui una disbauxa.

Finestres i passadissos, tot ben engalanat, amb globus, fanalets i pastissos,50 anys hem celebrat.

Som en temps de carnaval, temps de gresca i “tot s’hi val!” Rues, salts, balls, i rialles… Carnestoltes quinze voltes està a punt de començar.

By |26/02/2019|Cultura, Notícies|

Nova zona de jocs

Aquest curs 2018-2019 iniciem un any molt especial per nosaltres: el del 50è aniversari del naixement de la nostra Escola.
És per això que hem volgut començar el curs renovant, entre d’altres coses, la nostra cara externa.
Així, hem pintat la façana, totes les baranes i els passadissos; també hem impermeabilitzat el terra del pati, hem enrajolat el vestíbul d’entrada a l’edifici i hem canviat totes les finestres de les aules de P4 i P5.
Però si hi ha alguna cosa que de ben segur farà les delícies del nostre alumnat és la nova zona de jocs per als més petits. Una zona amb una estructura nova que els permetrà jugar amb un munt d’elements com el rocòdrom, el tobogan o les cordes i alhora col·laborar per gronxar-se a la flor amb molla que també hi hem instal·lat. I tot sobre un paviment adequat a les seves necessitats.
Esperem que els agradi i que s’ho passin d’allò més bé!
Molt bon curs a tothom!!!

By |12/09/2018|Cultura, Notícies|