Idiomes

Arts & Crafts

Picasso, Matisse i Miró impregnen les aules d’Infantil per ensenyar-nos tècniques, colors, formes, textures i sobretot, per passar-nos ho d’allò més bé creant i aprenent anglès fent Arts & Crafts!

By |21/05/2019|Idiomes, Notícies|

Projecte eTwinning

Seguim amb el projecte eTwinning.

Els alumnes de 4t ESO, a través de la plataforma eTwinning, han estat en contacte amb alumnes d’una escola de Turquia. Durant aquest curs han treballat conjuntament en un projecte per tal d’obtenir un producte final. El tema d’aquest curs ha estat ‘My Character’s life’, en el qual han hagut de crear, de manera cooperativa, la vida d’un personatge en un ‘booklet’.

A part de la tasca del projecte, també van haver de crear vídeos de presentació, i s’han conegut en directe a través d’una vídeo conferencia. Tot això amb una única llengua vehicular comuna: l’anglès.

By |13/05/2019|Idiomes, Notícies|

Art & Craft

Miró s’endinsa a les aules de P3 perquè els infants puguin gaudir del seu art.

Crearem, manipularem i farem d’artistes aprenent conceptes en anglès!

By |09/12/2018|Idiomes, Notícies|

Speaking a l’ESO

Els alumnes de secundària dediquen una hora a la setmana a desenvolupar, en grups reduïts, l’expressió oral en llengua anglesa. L’objectiu principal és reforçar la competència comunicativa, a partir de diferents situacions, per adquirir més fluïdesa i seguretat de la pròpia llengua.

By |26/10/2018|Idiomes, Notícies|

Art & Craft

Els alumnes d’Infantil gaudeixen de l’Art i l’Anglès fent “Art & Craft”, acompanyats per Miró, Matisse i Picasso.

By |14/10/2018|Idiomes, Notícies|

Science

Els alumnes de 1r han començat el seu primer projecte de Science sobre les plantes. Aquesta setmana hem visitat l’hort de l’escola per veure alguna de les plantes que ens envolten i buscar-ne semblances i diferències.
A través dels projectes de Science treballem les ciències i l’anglès per tal de potenciar l’aprenentatge d’ambdues àrees curriculars.

By |01/10/2018|Idiomes, Notícies|

Speaking a Cicle Superior

Els alumnes de 5è i 6è de Primària dediquen una hora a la setmana a desenvolupar, en grups reduïts, la competència d’expressió oral en llengua anglesa. L’objectiu principal és la millora de l’expressió oral en aquesta llengua, així com el coneixement de les cultures anglosaxones. D’aquesta manera, els alumnes adquireixen fluïdesa i seguretat i seran capaços d’expressar-se en llengua anglesa en qualsevol context.

By |28/09/2018|Idiomes, Notícies|