Tardor al Turó

Al llarg de la setmana passada vam realitzar diferents activitats relacionades amb la Tardor.
Com no podia ser d’una altra manera, divendres vam celebrar la Castanyada a l’Escola cantant, ballant i menjant castanyes.

En aquest enllaç us deixem un recull de fotos de les dues celebracions:

By |02/11/2021|Àlbums de fotos, Notícies|

Setmana BIO

La Setmana Bio ha estat d’allò més emocionant, sobretot, perquè hem pogut recuperar l’activitat de portes obertes a l’hort i fer la plantada comunitària amb les famílies. Res ens agrada més que poder compartir les activitats pedagògiques amb la comunitat educativa, gràcies a totes les families que vau poder assistir i ajudar a plantar enciams, bledes i faves. Durant aquesta setmana, també s’ha portat a terme activitats de conscienciació sobre el malbaratament alimentari o la importància de tenir una dieta saludable!  Com va dir Hipócrates:
Que la teva medicina sigui el teu aliment, i  l’aliment la teva medicina

Fotografies de la Setmana Bio:

By |02/11/2021|Àlbums de fotos, Notícies|

Horaris Curs 2021/2022

Ja podeu consultar els horaris del curs 2021/2022 a la secció de circulars i documents de la web de l’Escola.
Circulars i documents

By |07/09/2021|Notícies, Sin categoría|

Manual Clickedu

Com ja sabeu, Clickedu és la plataforma que ens permet portar la gestió integral del centre (faltes d’assistència, comportament, horaris, informes acadèmics…). És per això que us volem recordar que teniu a la vostra disposició un manual amb el qual podreu recordar com fer servir algunes de les seves funcionalitats més importants.
Manual de Clickedu

By |06/09/2021|Notícies|

Les fotos més divertides…

Pots veure les imatges oficials dels grups de l’Escola seguint aquest enllaç, però comença a ser ja una tradició fer una foto més relaxada i divertida… Aquí les teniu!!!

By |09/07/2021|Notícies|

Presentació reunió P3

Presentació de la reunió informativa de P3 (7 de juliol de 2021)

By |09/07/2021|Notícies|

VIII Jocs Florals Escolars de Catalunya

Enhorabona a la Carla Cardeña de 4t d’ESO per haver quedat finalista als Jocs Florals escolars de Catalunya amb un poema preciós. Felicitats!!!

By |09/06/2021|Notícies|

42ens Jocs Florals

Benvolgudes famílies,
Com ja sabeu, els Jocs Florals són una de les festes més importants que se celebren a l’Escola. Aquesta consisteix en un concurs literari on hi participa tot l’alumnat de Primària i Secundària i compta cada any amb un Convidat d’Honor. Enguany l’escollit és Jordi de Manuel, un escriptor i professor català tant de novel·la juvenil com de novel·la negra per a adults. Paral·lelament, l’alumnat d’Educació infantil celebra unes Jornades Literàries on explica endevinalles, fa teatre, recita poemes, etc.

Aquest curs, a causa de les restriccions sanitàries, hem unit aquestes dues festes en un sol acte i hem gravat els diferents elements que les integren per tal que en pugueu gaudir tranquil·lament des de casa.

Així doncs, tots i totes podreu descobrir aquesta festa literària a través dels vídeos que hem penjat en una llista al nostre canal de YouTube. Hi trobareu actuacions musicals, el vídeo del Convidat d’Honor d’enguany, la presentació de l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i la lectura dels textos guanyadors. Encara que el format sigui diferent, esperem que us agradi i que ho compartiu a través de les xarxes socials.

Vídeos Jocs Florals

També volem compartir els texts dels guanyadors i dels accèssits perquè els llegiu i gaudiu amb la calma que es mereixen.

Textos dels guanyadors i dels accèssits

By |27/05/2021|Notícies, Sin categoría|

Roses Sant Jordi 2021

Obre aquest enllaç per encarregar la teva rosa de Sant Jordi!

By |08/04/2021|Cultura, Notícies|

Preinscripcions curs 2021-2022

Fes clic en aquest enllaç i consulta tot el que necessites saber per fer la preinscripció.

Infografia preinscripció

També pots ampliar la informació en la pàgina del Departament d’Ensenyament.

By |15/03/2021|Notícies|