Formació Clickedu i Classroom

Benvolgudes famílies,

Tal i com us vam informar, el dimarts dia 27 de setembre a la tarda farem a l’Escola una formació adreçada a les famílies per explicar l’ús i el funcionament bàsic de les dues plataformes que utilitzem a l’Escola: Classroom i Clickedu.
Cal confirmar l’assistència trucant a secretaria: 93 798 22 86

Requisits previs a la formació:

– Clickedu: cal que us descarregueu l’aplicació al mòbil i que hi accediu una vegada amb usuari i contrasenya (al manual adjunt hi ha les instruccions).
– Classroom: Cal tenir l’aplicació al mòbil descarregada i saber usuari i contrasenya.

Per la formació cal que vingueu obligatòriament amb un mòbil i, si voleu, també podeu portar l’ordinador per visualitzar la versió web.

En aquest enllaç podeu trobar el material formatiu de Clickedu.

Esperem que sigui del vostre interès ja que aquestes eines ajuden a la bona comunicació entre famílies i Escola.

By |23/09/2022|Notícies|

Classes de Català

CLASSES DE CATALÀ per a famílies nouvingudes.

Dimecres de
15:15h a 16:15h

Envia un correu a secretaria@escolaelturo.cat per fer la teva inscripció abans del dia 30 de setembre!

By |23/09/2022|Notícies|

Horaris Curs 2022-2023

Benvolgudes famílies,

En els següents enllaços  podreu trobar els horaris de cada curs.

Que comenci la màgia!

Horaris Educació Infantil

Horaris Educació Primària

Horaris Educació Secundària

By |02/09/2022|Notícies, Sin categoría|

Jocs Escolars de Mataró

Enhorabona a l’Izan Villanueva per la seva classificació als Jocs Escolars de Mataró en la categoria Aleví d’Escacs. El nostre representant de l’Escola El Turó va deixar el pavelló molt alt! Segueix així Izan! Aprofitem l’avinentesa per animar als alumnes del Turó a participar en aquest magnífic esport.

By |24/05/2022|Notícies|

Presentació Colònies 2022

Seguint aquest enllaç podreu visualitzar la presentació de les colònies de Primària.

By |11/05/2022|Notícies, Sin categoría|

Sant Jordi 2022

Teníem moltes ganes de celebrar un Sant Jordi com els d’abans i, gràcies a les famílies, AMPA i alumnes, podem dir que ha estat tot un èxit. No ha faltat res: la Fogonada, teatre, apadrinament lector, sortides, tallers, contacontes, gegants, capgrossos, paradetes de llibres, i el millor de tot: somriures sense mascaretes amb la màgia de les lletres de teló de fons.
Podeu veure l’àlbum de fotografies seguint aquest enllaç.

By |22/04/2022|Àlbums de fotos, Notícies|

Cantada pel barri

En línia amb un dels eixos estratègics de l’Escola, CREATIVITAT, avui, els alumnes de 5è han fet una cantada pel barri mostrant el seu aprenentatge en el Taller de Cant i creant un  vincle comunicatiu i autèntic entre ells i l’espectador.

La resta de les fotografies estan disponibles seguint aquest enllaç.

By |03/03/2022|Creativitat, Notícies|

Xocolatada Solidària

Gràcies a tot i totes per fer de la Xocolata Solidària 2022 tot un èxit. Una tarda màgica plena de somriures i una recaptació de 534€, tot un rècord per ajudar a l’hospital Sant Joan de Déu a continuar les seves investigacions per lluitar contra el càncer infantil.

Podeu accedir a l’àlbum de fotografies seguint aquest enllaç.

By |14/02/2022|Notícies, Sin categoría|

Sorteig paneres

Els números guanyadors de les paneres són el 037 i el 236.

By |21/12/2021|Notícies|

Tardor al Turó

Al llarg de la setmana passada vam realitzar diferents activitats relacionades amb la Tardor.
Com no podia ser d’una altra manera, divendres vam celebrar la Castanyada a l’Escola cantant, ballant i menjant castanyes.

En aquest enllaç us deixem un recull de fotos de les dues celebracions:

By |02/11/2021|Àlbums de fotos, Notícies|