Portes Obertes 2024

Les Jornades de Portes Obertes per a Educació Infantil, Primària i ESO es duran a terme el dissabte 24 de febrer de 2024 de 9:30h a 13h.

Us hi podeu inscriure a través d’aquest formulari o trucant al telèfon de Secretaria de l’Escola 93 798 22 86.Us obrirem les aules per explicar-vos el nostre Projecte Educatiu, mostrar-vos les instal·lacions, i pugueu conèixer l’Escola on creixeran els vostres fills i filles.

Si no us va bé aquesta data, també podeu demanar cita per tenir una visita personalitzada (online o presencial) trucant al 93 7982286 o a secretaria@escolaelturo.cat

By |09/01/2024|Sin categoría|

Guia Clickedu

Consulta la guia de Clickedu seguint aquest enllaç. Si tens algun dubte o incidència amb la plataforma pots adreçar-te al coordinador informàtic de l’Escola en aquest email: ctic@escolaelturo.cat

By |28/09/2023|Notícies, Sin categoría|

44ens Jocs Florals

Pots veure totes les fotografies dels Jocs Florals d’enguany seguint aquest enllaç.
Enhorabona a totes i tots els premiats!

By |05/06/2023|Notícies, Sin categoría|

Presentació Colònies 2023

En aquest enllaç podreu consultar la presentació de les Colònies 2023 Castell de Fluvià.

By |17/04/2023|Notícies, Sin categoría|

Benvinguda P3

Avui a la tarda, hem celebrat la benvinguda de l’alumnat de P3. Hem pogut gaudir amb les famílies del grup d’una tarda plena d’activitats on l’alumnat de P3 ha estat el protagonista.
Els hem vist estampar la seva empremta al mural del pati dedicat als contes, han rebut una carmanyola de l’AMPA i han pogut ballar amb els gegants de l’escola acompanyats de tots els companys d’infantil.
Agraïm la participació de les famílies i esperem que hagueu gaudit de la festa!

By |19/10/2022|Sin categoría|

Horaris Curs 2022-2023

Benvolgudes famílies,

En els següents enllaços  podreu trobar els horaris de cada curs.

Que comenci la màgia!

Horaris Educació Infantil

Horaris Educació Primària

Horaris Educació Secundària

By |02/09/2022|Notícies, Sin categoría|

Presentació Colònies 2022

Seguint aquest enllaç podreu visualitzar la presentació de les colònies de Primària.

By |11/05/2022|Notícies, Sin categoría|

Carnaval 2022

Aquest any, l’eix vertebrador de les disfresses ha estat els animals en perill d’extinció. Podeu llegir alguna curiositat sobre aquests animals i veure el reportatge fotogràfic seguint aquest enllaç.
La Selva
P3 Micos
Comencem la desfilada de Carnestoltes amb l’alumnat de P3 que van disfressats de MICOS.

Habitants sobretot de la selves tropicals d’Amèrica del Sud i l’Àfrica, els micos es troben en perill d’extinció per la crema i tala dels boscos tropicals. També se’n fa una caça massiva per a aliments i comerç d’espècies silvestres.
P4 Camaleons
Existeixen unes 161 espècies de camaleons i la majoria es troben a Àfrica, a la zona al sud del Sàhara.

Són famosos per poder canviar el seu color per camuflar-se.

Els camaleons es troben en perill d’extinció pel deteriorament dels arbres on viuen els camaleons i la nul·la regeneració dels seus hàbitats.
P5 Guacamais
Si bé hi ha vàries espècies de guacamais, destaca la baixa població de guacamais blaus, dels quals només en trobem 100 en captivitat. Els guacamais, són uns ocells d’uns 70 cm de longitud i que poden obrir les seves ales fins a 140 centímetres.

El mar
1r Taurons
Sota l’aigua

Aquests animals que tenen la fama de ser molt ferotges, es troben en perill d’extinció per la seva caça massiva. Són carnívors i s’alimenten de foques, lleons marins, petites balenes…Hi ha taurons que arriben a menjar fins a 400kg de carn al dia.

1 terç de les 40 espècies de taurons del Mediterrani es troba en perill d’extinció.
2n Tortugues marines
Aquests rèptils tan famosos per la seva closca, viuen a molts llocs del planeta i n’existeixen moltes espècies. La tortuga babaua, una de les que ens va visitar a la platja de Mataró fa uns anys, pot mesurar fins a un metre i pesar més de 160 kg. Les […]

By |03/03/2022|Sin categoría|

Xocolatada Solidària

Gràcies a tot i totes per fer de la Xocolata Solidària 2022 tot un èxit. Una tarda màgica plena de somriures i una recaptació de 534€, tot un rècord per ajudar a l’hospital Sant Joan de Déu a continuar les seves investigacions per lluitar contra el càncer infantil.

Podeu accedir a l’àlbum de fotografies seguint aquest enllaç.

By |14/02/2022|Notícies, Sin categoría|

Arxiu històric

En aquest enllaç trobareu un arxiu històric de moltes de les activitats realitzades al Turó entre el 2007 i el 2020.

By |04/02/2022|Sin categoría|