Coincidint amb la Setmana Bio, l’Escola proposa un seguit participatives.

EDUCACIÓ INFANTIL i PRIMÀRIA

Els alumnes de P-5, 1r-2n i 4t de Primària, dins del seu Projecte de l’Hort, faran la “Plantada de la Tardor”.

EDUCACIÓ SECUNDÀRIA

• Les famílies de l’Escola en sabem prou sobre els aliments ecològics?

Els alumnes de 1r ESO han dissenyat un formulari google amb el que volen preguntar a totes les famílies de l’Escola què opinen i què saben sobre els aliments ecològics. L’enllaç del formulari és aquest: https://forms.gle/NtAbMpkPz7kHMpH38

Els alumnes us agrairan molt les vostres aportacions, i així podran continuar la seva investigació.

• Què ens explica un expert?

També faran una entrevista a una mare de l’Escola, l’Elisabeth, que treballa a una botiga de productes ecològics perquè els hi expliqui coses interessants i respongui els dubtes que tenen els alumnes sobre el tema.

Actualització: Pots veure l’entrevista seguint aquest enllaç i llegir la transcripció aquí.

• Quin petit canvi en el consum dels aliments podem fer per millorar la salut del planeta?

Finalment, penjaran un petit mural per mirar amb un ulls diferents la producció, venda i consum dels aliments ecològics. El podreu veure a  l’entrada de l’Escola i a les xarxes socials de l’Escola

• Imatges inspiradores que ens facin reflexionar sobre els nostres hàbits. La classe de 2n d’ESO presenta el 1r Concurs FotoEco’20 de l’Escola El Turó. El concurs està obert a les següents categories:
    • CATEGORIA PRIMÀRIA (4t-5è i 6è) per la foto ECO més BONICA.
    • CATEGORIA SECUNDÀRIA (1r -3r i 4t) per la foto ECO més REIVINDICATIVA.
    • CATEGORIA PROFESSORAT I PAS per la foto ECO més EDUCATIVA.
    • CATEGORIA FAMÍLIES per la foto ECO més FAMILIAR.

Les bases del concurs les podeu trobar seguint aquest enllaç. Esperem que la proposta us engresqui.

Moltes gràcies per endavant!

Segur que, com sempre, les famílies participareu de les activitats proposades pels alumnes. Fem família, fem Escola.