25ena edició de La Setmana de la Ciència

Del 16 al 20 de novembre de 2020, a l’Escola celebrem la 25a Setmana de la Ciència

La situació excepcional viscuda amb motiu de la pandèmia de la COVID-19, fa que l’Escola no pugui realitzar les activitats científiques de les altres edicions en les que els alumnes de Secundària es preparaven activitats de laboratori pels alumnes més petits. Tampoc podrem fer les activitats de la Fira de la Ciència que s’organitzaven al pati per a tots els alumnes de l’Escola.

Per aquesta edició hem optat per fer activitats relacionades amb la ciència organitzades pels mestres de dada etapa.

La temàtica proposada pels organitzadors oficials de la Setmana de la Ciència, com no podia ser d’una altra manera, es centra en la malaltia de la Covid-19, la seva evolució global i l’estat de la recerca sobre el coronavirus SARS-CoV-2.

Altres temes que també estan inclosos en aquesta 25ena edició son:

• Any Internacional de la Sanitat Vegetal.
  • Centenari del naixement de diferents persones que han estat referents als respectius camps de coneixement:
  1. El filòleg i lingüista Antoni Maria Badia i Margarit
  2. El químic Enric Casassas i Simó
  3. La química anglesa, Rosalind Franklin, clau en el descobriment de l’ADN
  4. L’escriptor i bioquímic Isaac Asimov.
  5. El meteoròleg, astrònom i sismòleg Eduard Fontserè i Riba.

Us anirem informant de les activitats per l’Instagram de l’Escola.