Els alumnes de 4t de Primària han aprés a escriure amb el teclat de l’ordinador a partir de jocs i diverses activitats de dificultat creixent.

A 5è de Primària, els alumnes han escrit un conte de manera col·laborativa amb la eina “Google Docs”. Ara només cal donar format al conte i fer ús de diverses eines per aprendre a corregir el text.

I pel que fa als grans de Primària, els alumnes de 6è han fet una redacció lliure per tal d’aprendre a fer ús de diferents webs amb l’objectiu de poder corregir el text de manera autònoma.

A més, a la foto els podeu veure treballant en un nou projecte.  A través del treball cooperatiu, fan una cerca dels valors que poden transmetre els jocs que estan preparant pels alumnes de Primària. Aquest projecte es treballa des de diferents tallers i àrees com: Educació en Valors, Català, Taller d’Informàtica i Educació Física.