Famílies,

Com ja sabreu, sindicats, patronals i entitats sobiranistes criden a la població de Catalunya a una Vaga General demà, dia 3 d’octubre, en protesta pels greus fets i la violència exercida per les forces de seguretat de l’Estat.Tot i que no tenen obligació d’informar-ne, els treballadors i treballadores de l’Escola ens comuniquen que s’a

dhereixen majoritàriament a aquesta vaga i, per tant, l’Escola restarà oberta amb SERVEIS MÍNIMS. Això significa l’assistència de només:

• 1 membre de l’Equip Directiu
  • 1 docent per a cada 6 aules (és a dir 3 professors per a tota l’Escola)

En la mesura del possible i per motius obvis, us preguem que l’alumnat es quedi a casa per facilitar la nostra tasca i ajudar al correcte funcionament de l’Escola en un dia com demà.

També confirmem que DEMÀ NO hi haurà Extraescolars, ni Menjador, ni acollida matinal, ni reunions de cap mena.

Gràcies a tots per la vostra col·laboració i comprensió,

Equip Directiu