Al llarg del 2n trimestre els infants de la classe dels Monstres (P5)  van crear un conte relacionat amb el món de la ciència per participar a la XVIII Edició del concurs Contes de Ciència, organizat pel CosmoCaixa.
El conte va ser creat de manera cooperativa per tot l’alumnat de la classe, cadascú/na d’ells/es va fer la seva aportació, i el resultat va ser meravellós.

El concurs s’havia de celebrar el proper mes de juny, però degut a la situació d’alarma en què ens trobem arrel del Covid-19, el CosmoCaixa s’ha vist en la responsabilitat d’anul·lar -lo. Per agrair la nostra participació i en especial la dels petits/es, els/les ha obsequiat a cadascun/a amb 4 entrades al museu i al planetari, per a què puguin visitar-los amb les seves famílies.

Des de l’Escola hem de felicitar als petits i petites per les seves ganes, el seu interès i coneixement, la seva creativitat i imaginació!!
Quan tornem a la normalitat i tingueu la oportunitat de visitar el Museu desitgem que us deixeu endinsar en el magnífic món de la ciència!