Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, els Jocs Florals són una de les festes més importants que se celebren a l’Escola. Aquesta consisteix en un concurs literari on hi participa tot l’alumnat de Primària i Secundària i compta cada any amb un Convidat d’Honor. Enguany l’escollit és Jordi de Manuel, un escriptor i professor català tant de novel·la juvenil com de novel·la negra per a adults. Paral·lelament, l’alumnat d’Educació infantil celebra unes Jornades Literàries on explica endevinalles, fa teatre, recita poemes, etc.
Aquest curs, a causa de les restriccions sanitàries, hem unit aquestes dues festes en un sol acte i hem gravat els diferents elements que les integren per tal que en pugueu gaudir tranquil·lament des de casa.
Així doncs, tots i totes podreu descobrir aquesta festa literària a través dels vídeos que hem penjat en una llista al nostre canal de YouTube. Hi trobareu actuacions musicals, el vídeo del Convidat d’Honor d’enguany, la presentació de l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i la lectura dels textos guanyadors. Encara que el format sigui diferent, esperem que us agradi i que ho compartiu a través de les xarxes socials.

Vídeos Jocs Florals

També volem compartir els texts dels guanyadors i dels accèssits perquè els llegiu i gaudiu amb la calma que es mereixen.

Textos dels guanyadors i dels accèssits