Presentació Colònies 2022

Seguint aquest enllaç podreu visualitzar la presentació de les colònies de Primària.

By |11/05/2022|Notícies, Sin categoría|

Sant Jordi 2022

Teníem moltes ganes de celebrar un Sant Jordi com els d’abans i, gràcies a les famílies, AMPA i alumnes, podem dir que ha estat tot un èxit. No ha faltat res: la Fogonada, teatre, apadrinament lector, sortides, tallers, contacontes, gegants, capgrossos, paradetes de llibres, i el millor de tot: somriures sense mascaretes amb la màgia de les lletres de teló de fons.
Podeu veure l’àlbum de fotografies seguint aquest enllaç.

By |22/04/2022|Àlbums de fotos, Notícies|

Cantada pel barri

En línia amb un dels eixos estratègics de l’Escola, CREATIVITAT, avui, els alumnes de 5è han fet una cantada pel barri mostrant el seu aprenentatge en el Taller de Cant i creant un  vincle comunicatiu i autèntic entre ells i l’espectador.

La resta de les fotografies estan disponibles seguint aquest enllaç.

By |03/03/2022|Creativitat, Notícies|

Xocolatada Solidària

Gràcies a tot i totes per fer de la Xocolata Solidària 2022 tot un èxit. Una tarda màgica plena de somriures i una recaptació de 534€, tot un rècord per ajudar a l’hospital Sant Joan de Déu a continuar les seves investigacions per lluitar contra el càncer infantil.

Podeu accedir a l’àlbum de fotografies seguint aquest enllaç.

By |14/02/2022|Notícies, Sin categoría|

Sorteig paneres

Els números guanyadors de les paneres són el 037 i el 236.

By |21/12/2021|Notícies|

Tardor al Turó

Al llarg de la setmana passada vam realitzar diferents activitats relacionades amb la Tardor.
Com no podia ser d’una altra manera, divendres vam celebrar la Castanyada a l’Escola cantant, ballant i menjant castanyes.

En aquest enllaç us deixem un recull de fotos de les dues celebracions:

By |02/11/2021|Àlbums de fotos, Notícies|

Setmana BIO

La Setmana Bio ha estat d’allò més emocionant, sobretot, perquè hem pogut recuperar l’activitat de portes obertes a l’hort i fer la plantada comunitària amb les famílies. Res ens agrada més que poder compartir les activitats pedagògiques amb la comunitat educativa, gràcies a totes les families que vau poder assistir i ajudar a plantar enciams, bledes i faves. Durant aquesta setmana, també s’ha portat a terme activitats de conscienciació sobre el malbaratament alimentari o la importància de tenir una dieta saludable!  Com va dir Hipócrates:
Que la teva medicina sigui el teu aliment, i  l’aliment la teva medicina

Fotografies de la Setmana Bio:

By |02/11/2021|Àlbums de fotos, Notícies|

Horaris Curs 2021/2022

Ja podeu consultar els horaris del curs 2021/2022 a la secció de circulars i documents de la web de l’Escola.
Circulars i documents

By |07/09/2021|Notícies, Sin categoría|

Manual Clickedu

Com ja sabeu, Clickedu és la plataforma que ens permet portar la gestió integral del centre (faltes d’assistència, comportament, horaris, informes acadèmics…). És per això que us volem recordar que teniu a la vostra disposició un manual amb el qual podreu recordar com fer servir algunes de les seves funcionalitats més importants.
Manual de Clickedu

By |06/09/2021|Notícies|

Les fotos més divertides…

Pots veure les imatges oficials dels grups de l’Escola seguint aquest enllaç, però comença a ser ja una tradició fer una foto més relaxada i divertida… Aquí les teniu!!!

By |09/07/2021|Notícies|